
Kampanie OOH to również reklama digital out of home
Kampania DOOH - co to?
DOOH to skrótowiec od angielskiego terminu „Digital Out of Home”. Oznacza to, że reklama w przestrzeni miejskiej, jest wyświetlana na różnych nośnikach zewnętrznych w formie wideo - przy użyciu technologii cyfrowej na ekranach LED. Reklamy DOOH różnią się wielkością, ale najbardziej popularną jest cyfrowy odpowiednik nośnika typu citylight.
Reklama DOOH - korzyści
W przeciwieństwie do tradycyjnych nośników reklamowych, DOOH wykorzystuje dynamiczne treści wideo, animacje, interaktywne elementy, dzięki którym możliwe jest wykorzystanie zupełnie nowej, angażującej formy dotarcia do odbiorcy. Dzięki użyciu technologii zmiana wyświetlania materiału odbywa się zdalnie.
Nośniki digital out of home - lokalizacje
Reklama DOOH daje marketerom nowe możliwości interakcji z odbiorcami. Cyfrowe treści mogą być teraz zmieniane w zależności od pory dnia i nocy, warunków atmosferycznych, czy też natężenia ruchu. Nośniki DOOH zazwyczaj umiejscowione są w okolicach węzłów komunikacyjnych, na przystankach, dworcach i innych miejscach wysokiego natężenia ruchu.
Kampania DOOH - cena
Kampanie DOOH to nowoczesny sposób promocji, który wykorzystuje potencjał interakcji i personalizacji, co czyni go coraz bardziej popularnym narzędziem w dzisiejszym świecie reklamy. Koszt reklamy DOOH będzie zależny od lokalizacji nośnika oraz czasu wyświetlania danej reklamy.
.
Daj znać, czego potrzebujesz.
Oferujemy
Bezpłatną wycenę
Doradztwo ekspertów
Korzystną cenę za druk
Raport zdjęciowy
Skontaktuj się
Powiedz nam, jakiej kampanii potrzebujesz, a wycenę otrzymasz bezpłatnie!