
Kampanie OOH to również nośniki w komunikacji miejskiej
Komunikacja miejska - rodzaje reklamy
Reklama w komunikacji miejskiej daje duże możliwości dotarcia do specyficznych grup docelowych. Reklamę w komunikacji miejskiej możemy podzielić na zewnętrzną i wewnętrzną. Ta pierwsza obejmuje umieszczenie reklamy na bokach lub tyłach pojazdów, ta druga na umieszczeniu reklamy wewnątrz autobusu lub tramwaju. Reklama wewnątrz pojazdów komunikacji miejskiej obejmuje reklamę statyczną (plakaty, uchwyty) oraz ruchomą (ekrany w pojazdach).
Reklama w autobusach i tramwajach - planowanie
Planowanie kampanii w komunikacji miejskiej należy rozpocząć od doboru rodzaju reklamy do realizowanego celu i grupy docelowej. Reklama na tyłach to dobry pomysł na dotarcie do kierowców, podczas gdy reklama na wyświetlaczach LED bardziej sprawdzi się w dotarciu np. w regularnie podróżujących do pracy. Pojazdy komunikacji miejskiej to również dobre miejsce na eksperymentowanie i realizacja niestandardowych kampanii ambientowych.
Reklama w metrze i pociągach - korzyści
Reklama w metrze w Warszawie to idealny sposób na dotarcie do dużej grupy potencjalnych klientów, którzy podczas podróży mogą mieć nawet kilka kontaktów z reklamą, co pozwoli na budowanie rozpoznawalności marki. Reklama w pociągach pozwala na dotarcie do innego profilu odbiorcy i może być bardziej precyzyjnie kierowana, np. do osób dojeżdżających do pracy lub szkoły, lub tych udających się na wakacje.
Reklama w komunikacji miejskiej - cena
Reklama w komunikacji miejskiej gwarantuje duży zasięg i dość szerokie możliwości. Koszt kampanii w komunikacji miejskiej będzie się wahał w zależności od doboru rodzaju reklamy. Oklejenie tramwaju w Krakowie będzie zdecydowanie droższe niż reklama na ekranie LED w komunikacji miejskiej w Łodzi. Reklama na autobusie lub tramwaju to koszt kilkunastu - kilkudziesięciu tysięcy za miesiąc. Wyświetlanie reklamy w autobusie to koszt kilkuset złotych tygodniowo.
Daj znać, czego potrzebujesz.
Oferujemy
Bezpłatną wycenę
Doradztwo ekspertów
Korzystną cenę za druk
Raport zdjęciowy
Skontaktuj się
Powiedz nam, jakiej kampanii potrzebujesz, a wycenę otrzymasz bezpłatnie!