
Kampania ooh to też słupy i tablice reklamowe
Reklama na słupach - efektywność
Plakat to najstarsza, działająca forma reklamy, a słupy reklamowe w centrum to nieodłączny element miejskiego krajobrazu. Słupy reklamowe to najbardziej niedoceniany nośnik reklamowy - ich lokalizacja, wielkość ekspozycji oraz cena sprawia, że są to najbardziej konkurencyjne nośniki OOH w Polsce, a kampania na słupach reklamowych to dobre rozwiązanie w sensownym budżecie.
Słupy ogłoszeniowe - wielkość
Jeśli myślisz, że reklama w przestrzeni miejskiej to dobre rozwiązanie, ale problemem wydaje się być wielkość ekspozycji reklamowej, to mamy dla Ciebie rozwiązanie. Wynajem słupów ogłoszeniowych tradycyjnie kojarzy się z ekspozycją plakatu B1. Reklama na słupach ogłoszeniowych będzie bardziej widoczna przy realizacji kampanii ooh na całym lub połowie słupa reklamowego.
Reklama w przestrzeni miejskiej - przepisy
Ze względu na nowe przepisy ustawy krajobrazowej obowiązujące w największych miastach Polski, takich jak Warszawa, Wrocław, Kraków, Łódź, Poznań czy Gdańsk, reklama zewnętrzna w centrum tych miast może być umieszczona na słupach i tablicach reklamowych, a większe formaty czy billboardy są całkowicie zabronione. Kampania na słupach i tablicach reklamowych pozwoli Ci dotrzeć do potencjalnych klientów w nienachalny sposób.
Słupy reklamowe - koszt
Wynajem słupów reklamowych to rozwiązanie atrakcyjne cenowo. Koszt reklamy na słupach ogłoszeniowych może wahać się w zależności od czasu ekspozycji i wielkości materiału reklamowego. Cena reklamy na słupie ogłoszeniowym to kilkadziesiąt złotych tygodniowo za ekspozycję plakatu B1 i kilkaset złotych za tygodniowę ekspozycję większych formatów. Jeśli interesuje Cię reklama na słupach, koszt takiej kampanii jest zdecydowanie niższy niż w przypadku reklamy wielkoformatowej.
.
Daj znać, czego potrzebujesz.
Oferujemy
Bezpłatną wycenę
Doradztwo ekspertów
Korzystną cenę za druk
Raport zdjęciowy
Skontaktuj się
Powiedz nam, jakiej kampanii potrzebujesz, a wycenę otrzymasz bezpłatnie!